آیا نرخ سئو سایت با cms های مختلف متفاوت است؟

آیا نرخ سئو سایت با cms های مختلف متفاوت است؟

پیشخوان های آماده برای طراحی وب سایت را Content Management System می نامند که به کاربر اجازه می دهد وب سایت خود را بدون تایپ کد پیاده سازی کند. استفاده از CMS آماده در نرخ سئو سایت تاثیر دارد و نسبت به سایت های اختصاصی ارزانتر خواهد بود. هنگامی که از یک CMS آماده مانند وردپرس استفاده می شود، افزونه های مختلفی برای رفع مشکلات وب سایت و کمک به سئوی آن وجود دارد، بنابراین نیازی به صرف زمان زیادی برای ویرایش های ضروری سایت نخواهد بود. از سوی دیگر، سایت های اختصاصی فاقد امکانات زیادی در CMS های آماده هستند و بنابراین نیاز به زمان بیشتری دارند. در نتیجه قیمت سئو آنها بالاتر خواهد بود. استفاده از CMS فرآیند سئو را آسان تر می کند و منجر به کاهش هزینه می شود. سایت های ساخته شده بر روی وردپرس یا پرستاشاپ پیشرفت بیشتری نسبت به سایت های اختصاصی خواهند داشت زیرا دامنه اصلی این سیستم های مدیریت محتوا رتبه بسیار خوبی نزد گوگل دارد. ارزان ترین سئو در بین CMS متعلق به وردپرس است. وردپرس پلاگین های مختلفی ارائه کرده است که از همه آنها می توان برای سئو سایت استفاده کرد. سایت های مبتنی بر وردپرس فرصت های رشد بیشتری نسبت به سایر گزینه ها خواهند داشت.

قیمت سئو سایت

اگر می خواهید سایت شما در نتایج جستجوی اولیه گوگل نمایش داده شود باید به سئو و بهینه سازی سایت خود توجه ویژه ای داشته باشید. سپردن فرآیند بهینه سازی سایت به تیمی متخصص، علاوه بر کاهش هزینه ها، شما را در رسیدن به اهدافتان در کوتاه ترین زمان ممکن یاری می کند. از جمله تیم هایی که می توانید با تکیه بر کسب و کار اعضای آن به رتبه سایت خود کمک کنید، گروه محتوامون است که سال هاست در زمینه سئو سایت فعال است و می تواند در این راه به شما کمک کند.

قیمت سئو در گروه محتوامون بسته به نوع کاربر وب سایت متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال برخی از سایت ها فروشگاهی و برخی شرکت ها یا خدماتی هستند که خدمات ارائه شده برای آنها سایت ها متفاوت است و بهینه سازی آنها نیازمند اقدامات متعددی است. برای مشاوره و استعلام قیمت سئو در گروه ما و دریافت مشاوره تخصصی می توانید با کارشناسان گروه تماس بگیرید.